• 30-11-2022, 21:14:03
    #1
    Sarı sitenin ilk bebeklik hali





    Bonus Olarak kapanan artık hizmet veremeyen GG ilk hali;

  • 30-11-2022, 21:16:22
    #2
    Vay be nerden nereye
  • 30-11-2022, 21:17:34
    #3
    r10 da sahibindene neden sarı site diyoruz
  • 30-11-2022, 21:18:17
    #4
    Şöyle bir geçmişe gitmenin yolunu bulabilsek
  • 30-11-2022, 21:19:25
    #5
    Henüz piyasayı yok yere şişirmedikleri ve tokatçıların fıldır fıldır gezmediği güzel zamanlarmış.
  • 30-11-2022, 21:19:32
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    keşke 10 15 yıllıgına peşin peşin kiralasaydık o alanı
  • 30-11-2022, 21:19:38
    #7
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Nerden nereye bee :)
  • 30-11-2022, 21:21:08
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir geçmişe gitmenin yolunu bulabilsek
    var hocam... archive.org a giriyorsun geçmişe ışınlanıyorsun
  • 30-11-2022, 21:22:46
    #9
    Sarı sitenin suçu yok, suç bizim milletimizde maalesef. Ya da bilmiyorum yönetimde sanırım.

    Reklam içerir