Sarı sitenin ilk bebeklik hali
15
●1.018
- 30-11-2022, 21:28:48İşte çıkarılması gereken bir ders var aslında bu konuda.
Hangimiz açtığımız sitelerde en başta mükemmeliyetçi davranmıyoruz ki?
Ay şöyle olsun ay böyle olsun diye kullanıcı deneyimini ve rahatlığını yerle bir ediyoruz.
Sonrasında ya herhalde tutmadı diyerek ya da geliştirmeyerek ya da hevesimizi kaybedip yarı yolda bırakıyoruz.
En basitinden ise üretici konumunda değiliz bu işlerde...
Burada üye başı 3k para dağıt de ki site aç hemen bir alan adı bir wp tema bir kaç optimizasyon...
Eee...
İçerik sağlık sitesi olacak, haber sitesi olacak, blog olacak.
Tek bir amaca ve gündelik kullanımda halkın işine yarayacak projeleri kaçımız yapıyoruz? Yapıyorsak kaçımız devam ettiriyoruz. İşte bu nedenle ki R10 piyasası hep sektörün en alt gelir seviyesi oluyor hep bu yüzdendir ki burada işler ciddiye alınmıyor.
Hiç bir işi küçümseyecek değilim ama burada bazı komik rakamlı işlere o kadar çok zaman harcanıyor ki oturulup bir proje üzerine çalışılsa ne bileyim bir yazılım diline emek verilse o kadar bir sene sonra zirvelere oynayıp bmw son seri arabalara burun kıvıracak adamlar çıkartırız da ama ne gerek var aç her telden bir blog yapıştır. - 30-11-2022, 21:42:22bu sayfa halen aktif sanırım panel ile ayarlarla biraz oynamak gerekiyorfsksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 30-11-2022, 21:48:13iki siteyide iyi hatırlıyorum güzel günlerdi
alttaki siteden 3-4 sefer ürünüm gelmemişti


)
alttaki siteden 3-4 sefer ürünüm gelmemişti