Kelgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yargılamaya ticaret puanimdan ve ne aldığından baktınız orda dolandrici ibaresi olsa dahi bu Allah'ın ayetlerini paylasamaz ve dini bir konu anlatamAzsin diye birşey göstermiyor neyse herkes kendine göre haklıdır keşke yorumlamaya soyledigimden baslasaydiniz ben adam öldürsem tövbe edemezmiyim ? Yada fake hesab aldim acik arttırma teklif verip almadim diye kafir mi oldum ? Neyse kardeşim hayırlı forumlar
Gerçek bir müslüman başkasının açığını araştırmaz,

Başkasını yargılamaz,

Tevazu sahibidir,

Kötü söz söylemez

Yalan söylemez

Emanete riayet eder

Fitne çıkarmaz

Keşke insanlar paranın sahtesini ayırt edebildiği kadar, insanın ve müslümanın da sahtesini ayırt edebilseler

Bir başka konu içerisinde bu hususa değinmiştim

https://www.r10.net/off-topic/341888...post1083778085

Hatasızlık Allah'a mahsus, her şey insanlar için. Tövbe kapısı sonuna ölene kadar açık.