



Aklınca beni çarpacaktı uyanık.
1.Size yazan mesajda


https://www.r10.net/off-topic/3377238-acil-okuyun-r10-son-anda-dolandirilmaktan-kurtuldum.html
Axbargo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2.R10 üyesi değilse daha da dikkatli olun.
3.Yazdıklarına dikkat edin . Numarayı aratın nette.
ve son olarak önden para göndermeyin.
EDİT:İşaret önemli değilmiş .Diğer yazdıklarıma dikkat edebilirsiniz.

