ArdaBarut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam hocam *********** olabilir de önden hesapları iletmedi diye neden direk *********** dediniz anlamış değilim
https://www.r10.net/off-topic/337723...kurtuldum.html numarayı aratarak sadece r10da çıkan.
@hesaplisansatis;