• 26-11-2022, 10:37:43
    #1
    weo
    Kurumsal Üye
    GÖNDERİLDİ.


    Selamlar Superstar 44 Numara İhtiyacı olana ayakkabımı ücretsiz gönderiyorum. Kargoyuda kendim karşılayacağım. İHTİYACI OLAN. Yıkarsanız daha iyi durumda olur.

  • 26-11-2022, 10:39:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bana gonderiymisin annem babam ayri disarda kaliyorum ayakkabim yirtik hocam 43 numara giriyorum gonderiysen alirim ihtiyacim var 🙏
  • 26-11-2022, 10:40:21
    #3
    weo
    Kurumsal Üye
    Ercan1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana gonderiymisin annem babam ayri disarda kaliyorum ayakkabim yirtik hocam 43 numara giriyorum gonderiysen alirim ihtiyacim var 🙏
    Pm üzerinden ad soyad, adres ve telefon iletirseniz göndereyim hocam. 43.5-44 gibi zaten ayakkabı olur muhtemelen size en kötü tabanlık alabilirsiniz.
  • 26-11-2022, 10:42:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Allah razi olsun hocam ev adresi veremem disarda kaliyorum pttden alirim olumu
  • 26-11-2022, 10:43:44
    #5
    weo
    Kurumsal Üye
    Ercan1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razi olsun hocam ev adresi veremem disarda kaliyorum pttden alirim olumu
    Olan - tradelerinize göre gönderemiyorum hocam. Devam ediyor ihtiyacı olan yazabilir.
  • 26-11-2022, 10:44:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Peki tessekur ederim belki inanmiyorsunuz ama neyse saolun
  • 26-11-2022, 10:50:14
    #7
    Ercan1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki tessekur ederim belki inanmiyorsunuz ama neyse saolun
    dun ki parayı alıp engelleme durumu nedir
  • 26-11-2022, 11:07:20
    #8
    Ercan1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana gonderiymisin annem babam ayri disarda kaliyorum ayakkabim yirtik hocam 43 numara giriyorum gonderiysen alirim ihtiyacim var 🙏
    Mağdur edebiyatının da bir manipülesi bir taktiği olmalı Eminönü dilencisi gibi 0 inandırıcılık ile daldın konuya, boş mezar bulsanız onada gireceksiniz.
  • 26-11-2022, 11:10:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yalanmi soyluyorum benim yasadigimi biliyonmu kac aydir disarida kaliyorum ayagim yara oldu 2 gun yemek yemedim onyarginizdan kurtulun neyse ayakkapiyida istrmiyorum benim cektimi bir allah bir ben biliyorum sen hic kobay olacak kivama geldinmi ben grldim gordum caresizlik neyse herkes kalpinin ekmegini yesin iyi gunler