İhtiyacı olana ayakkabımı gönderiyorum. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İhtiyacı olana ayakkabımı gönderiyorum.
9
●
790
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İhtiyacı olana ayakkabımı gönderiyorum.
1
2
26-11-2022, 11:18:07
#10
Ercan1453
Üyeliği durduruldu
Ben kotu birsey demedim ayagim yara oldu konuyu gorunce cok sevinmistim herkes kalpinin ekmegini yemeyi nasip etsin iyi gunler
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler