Ben Bu Ülkedeki İnsanların İş Ahlakından Bıktım
16
●708
- 24-11-2022, 17:13:52Referansa dayalı memur alımının sonlandırılması gerekiyor. Özellikle, Türkiye'deki üniversitelerde bu tür işe alımlar olmaktadır. Okullarda öncelik matematiği, fen bilimlerini veya sosyal bilimleri öğretmek olmamalı. İyi ve erdemli bir insan olmak ile yaşamın her noktasında etik değerlere bağlı kalma düşüncesi aşılanmalı.
- 24-11-2022, 17:15:11Bunun sebebi devlet kurumlarının yönetim şekli bunada ne yazıkki kimse karışamıyor ve dokunamıyor çünkü dokunulunca hak adalet vs oluyor hepsi ama iş yapmaya gelince ben devlet memuruyum olayı anladın sen
Devlet kurumları malesef bu şekilde yönetiliyor o nedenle ankarada ki benim memleketim yüksek katlarda tanıdığın yoksa durumlar bu şekilde... Mesela benim her işim halloluyor
niye dayım çok
DartkGandalf bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 24-11-2022, 17:15:30Devletim kurumları ağlanacak halde.
Bir birileri ile olan iletişimi zaten kopuk. Tüm suçu insanlara atmaya gerek yok.
Kitle = Halk = Hükümet = Sistem = Devlet
Hepsi aynı bir fark yok. Farklılık arıyorsan yurtdışına gideceksiniz.
Beğenmediğin insan çocuk yapıyor sonra aynı kafa ile onu'da yetiştiriyor. Algıyı kırmak zor. Birde z kuşağı var az çalış çok kazan modunda olan. İşimiz yaş. - 24-11-2022, 18:50:224 gün Aras kargonun ana transfer merkezinde çalıştım (çalışabildim) inanın bu kadarına da pes dedirtecek türden hani kargoların fırlatılması zaten standartlaşmış, can sıkılınca da tekme atıldığını birçok ürünün özellikle televizyon monitör gibi pahalı eşyaların da kırıldığını gördüm ürünün terminal cihazı ile barkodları okutulur kargonun araca yüklendiği bilgisini sisteme girmek için; genelde okutulmaz, okutulmayan sayısı fazla olunca biraz da okutiyim der kafasındalar çalışanlar
Devlet kurumları malesef bu şekilde yönetiliyor o nedenle ankarada ki benim memleketim yüksek katlarda tanıdığın yoksa durumlar bu şekilde... Mesela benim her işim halloluyor