Geçenlerde notere imza sirküsü almaya gitti parayı verdim resmen parayı suratıma attı kadın olmasaydı iyice sövücektim. Çoğu memur işini sevmiyor para için yapıyor. Devlete daya sırtını olayı çok fazla abi sevmediğiniz bir işi yapmayın hem bize hem kendinize yazık