böyle bir ayar olduğunu yeni fark ediyorum :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
böyle bir ayar olduğunu yeni fark ediyorum :D
16
●
794
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
böyle bir ayar olduğunu yeni fark ediyorum :D
1
2
24-11-2022, 02:13:00
#10
hakancevik
muhfratkoc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nerden yapıyoruz bu ayarı bulamadım
Buradan hocam
24-11-2022, 02:14:10
#11
deifoslive
denizoit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bildirimler kısmından ayarları seçmeniz gerekiyor.
tüm bildirimleri göstere basıp o sekmedeki ayarlardan yapabilirsiniz
24-11-2022, 02:14:11
#12
muhfratkoc
hakancevik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Buradan hocam
Hocam dua ettim size
Daha bugün düşünmüştüm bu bildirim sesleri neden değiştirilmiyor diye
24-11-2022, 02:15:38
#13
hakancevik
muhfratkoc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam dua ettim size
Daha bugün düşünmüştüm bu bildirim sesleri neden değiştirilmiyor diye
Ben de
@
Coşkun Çetin
; hocam'a dua ettim bıkmıştım aynı sesten bu özelliği rastgele keşfettim deney yaparken yeni element bulan bilim adamı gibiyim şuan
24-11-2022, 02:16:14
#14
Granny
MSN Mesaj* olanını seçtik. Hiç görmemiştim.
24-11-2022, 02:17:30
#15
hakancevik
Tursturis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MSN Mesaj* olanını seçtik. Hiç görmemiştim.
1 kusür yıllık üyeler bile farketmediyse kendime yeni fark ettiğim için kızmamam gerekiyor hocam
24-11-2022, 02:18:40
#16
Granny
hakancevik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 kusür yıllık üyeler bile farketmediyse kendime yeni fark ettiğim için kızmamam gerekiyor hocam
14 yıllık üye bile bilmiyordur emin olun
24-11-2022, 02:21:17
#17
hakancevik
Tursturis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
14 yıllık üye bile bilmiyordur emin olun
Muhtemelen hocam
Bu konuyla da bilmeyen benim gibi öğrenmiş olur
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler