• 21-11-2022, 15:59:21
    #1
    Kişisel Rütbe
    Sevgili iş veren hocalarım siz ilk kez yeni mezun aldığınız kişilerden ilk neler beklersiniz. İş ortamında nasıl durması lazım? Yani sizden bir nevi tecrübe öğrenmek istiyorum neler yapılmalı? İlerki süreçte bir işe başlarsam nelere dikkat etmeliyim yazan herkese teşekkür ederim
  • 21-11-2022, 16:01:58
    #2
    Konu sahibinin izniyle bende takip etmek istiyorum.
  • 21-11-2022, 16:02:58
    #3
    Kardeşim genelde işverenler elamanın iyi çalışmasını isterler.Dürüstlük , seri ve hızlı olman yeterlidir..
    Yani demek istediğim iş bitirici özelliğin ve işini en iyi şekilde yapman seni her zaman 5-0 önde taşır..
  • 21-11-2022, 16:03:33
    #4
    Uyumluluk ve pozitif duruş beklerim. Ara ara sigara içme alanında eşlik ediyorum, genelde kadın personelde çalıştırıyoruz. Yeni gelen erkek çalışan, ortamda çekingen durmuyor ve insanlara birşey katıp, yüzlerini güldürüyorsa ve bir sonraki molada diğer çalışanlar yeni kişiyi davet ediyorsa, o kişi benim için tamamdır. İşe hızlı adapte olur.

    Bunun haricinde bazılarıda direkt görev insanı çıkıyor. Fazla sosyalleşme sevmiyorlar ama iş ahlakı oturmuş oluyor. Öğrenime açık ve yapamadığı şeyi yardım isteyerek hızlıca kavrıyor veya kavrayamasada öğrenmeye çalışıyor.

    Kısacası benim için tek önemli etmen niyettir. Niyeti düzgün olan herkes ile devam ediyor, kendileri ayrılsa dahi ayda bir defada olsa bizleri ziyarete geliyorlar.
  • 21-11-2022, 16:03:46
    #5
    İş arkadaşlarınla iyi iletişim kur. Pozisyonun gereği yapman gerekenleri eksiksiz yap ve raporla. Görev tanımını iyi öğren, görevin haricinde karışmaman gereken işlere mümkün olduğunca karışma. Kısa sürede öğrenmen gerekenleri öğren. Giyim kuşam ve kişisel bakımına çok dikkat et. Sürekli aynı pozisyonda kalmak gibi bir amacınız olmasın. Mümkün olduğunca yükselme gayretinde olun ama hırs yapmayın ve yersiz rekabet etmeyin.
  • 21-11-2022, 16:03:59
    #6
    Kişisel Rütbe
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim genelde işverenler elamanın iyi çalışmasını isterler.Dürüstlük , seri ve hızlı olman yeterlidir..
    Yani demek istediğim iş bitirici özelliğin ve işini en iyi şekilde yapman seni her zaman 5-0 önde taşır..
    Hocam doğrudur ama tecrübelerini merak ediyorum belki bir yerde hata yapıyoruzdur
  • 21-11-2022, 16:05:06
    #7
    işveren veya işçi değilim ancak freelancer olarak çalıştığım dönemlerde tek bir hususun önemli olduğunu gördüm. O da yaptıklarınızı karşı tarafın gözüne sokmak Her fırsatta ön plana çıkmaya çalışın. Çılgınca dahi olsa sürekli fikir sunun. Hatalı olduğunuz zamanlarda soğukkanlı olun ve süreci kontrol edin. Ne kadar profesyonel görünürseniz o işteki yeriniz o kadar sağlam olur. Bir aleti a noktasından b noktasına taşırken dahi bunu yapacağım, yaptım, bilginiz olsun deyin Yani kısaca ben buradayım imajı yaratın...
  • 21-11-2022, 16:05:06
    #8
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doğrudur ama tecrübelerini merak ediyorum belki bir yerde hata yapıyoruzdur
    Nerde takılıyorsun ? asıl sorun ne acaba ?
  • 21-11-2022, 16:06:06
    #9
    şimdiki işverenler yarıda bırakıp gider korkusuyla işe almıyor