Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim genelde işverenler elamanın iyi çalışmasını isterler.Dürüstlük , seri ve hızlı olman yeterlidir..
Yani demek istediğim iş bitirici özelliğin ve işini en iyi şekilde yapman seni her zaman 5-0 önde taşır..
Hocam doğrudur ama tecrübelerini merak ediyorum belki bir yerde hata yapıyoruzdur