• 20-11-2022, 16:50:45
    #19
    Masallah. Adı yiğido olsun. 😁
  • 20-11-2022, 16:50:57
    #20
    Üyeliği durduruldu
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi'buçuk.

    porsiyon niyetine. inşallah dediğiniz gibi yetişir.
    Elbette hocam,kurtardık yavruyu üretip üretip satan birinden
  • 20-11-2022, 16:53:04
    #21
    oğuzhan uğur sandım 😁
  • 20-11-2022, 16:57:07
    #22
    Foks
  • 20-11-2022, 16:57:07
    #23
    Tersine
    Nido
  • 20-11-2022, 16:57:39
    #24
    Roxy (Roksi)
    Oscar (Oskar)
    Rudy (Rudi)
    Jasper (Jespır)
    Thor (Tor)
    Murphy (Mörfi)
    Miço
    Badi
    😀
  • 20-11-2022, 17:12:36
    #25
    Dişi olsa Frigg derdim Odin'in karısı
    Mitoloji ve Odinden gidersek oğulları Bragi ,Hermod ya da Thor bir de Vidar vardı.
    babası da Bruson .
    İskandinav mitolojisi ile istersen Odin ile bağı olan erkek karakterlerden secebilirsin.
    not: pitbull beslemeye karşıyım, umarım istediğiniz gibi yetiştirebilirsiniz.
  • 20-11-2022, 17:17:07
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim hocam,bizde iskandinav mitolojisinden bir şeyler düşünüyorduk.

    Pitbull beslemeye karşı olmayın,Pitbulların kötü ve vahşi,bilinçsiz yetiştirilmesine karşı olun zira Pitbullar dadı köpektir,beslediğimiz ilk can değil.Ekstra vahşi yetiştirilmediğinde eve giren hırsıza terlik getirecek türden nazik canlılar.Ancak inanılmaz güçlü ve sosyalleşmeye ihtiyacı olan bir köpek bu yüzden kötü amaçlı yetiştirenlerin kolay bulunabilir olması ile de en çok tercih ettiği tür,ufak bir maltese terrier tarafından hırpalanıp ağlayan kocaman bir Pitbull baktım,olay onlarda değil yani.
  • 20-11-2022, 17:35:40
    #27
    Şat 👍