Teşekkür ederim hocam,bizde iskandinav mitolojisinden bir şeyler düşünüyorduk.
Pitbull beslemeye karşı olmayın,Pitbulların kötü ve vahşi,bilinçsiz yetiştirilmesine karşı olun zira Pitbullar dadı köpektir,beslediğimiz ilk can değil.Ekstra vahşi yetiştirilmediğinde eve giren hırsıza terlik getirecek türden nazik canlılar.Ancak inanılmaz güçlü ve sosyalleşmeye ihtiyacı olan bir köpek bu yüzden kötü amaçlı yetiştirenlerin kolay bulunabilir olması ile de en çok tercih ettiği tür,ufak bir maltese terrier tarafından hırpalanıp ağlayan kocaman bir Pitbull baktım,olay onlarda değil yani.