Arkadaşlar bazıları bankalar El koyabilir diyor bazıları Kripto batabilir sizce ne yapılır
Kripto son zamanlarda iyi seyretmiyor ama tabi alım fırsatı kovalayıp alttan paranızın çok ufak kısmıyla geleceğe yatırım yapabilirisiniz. En güzeli dolar euro alıp 30-35 bandına kadar satmamak Gelecek yıl TR için çok iç açıcı değil ne yazık ki
Koy devlet bankasına. Devlet bankası iflas ederse , merkez bankası iflas etmiştir zaten. Paran olsa da bir işe yaramaz.
Veya fiziki altın. Eğer kilo kilo alacaksanız külçe. Gram gram ise kolye , künye vs.