Erkm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bazıları bankalar El koyabilir diyor bazıları Kripto batabilir sizce ne yapılır
Kripto son zamanlarda iyi seyretmiyor ama tabi alım fırsatı kovalayıp alttan paranızın çok ufak kısmıyla geleceğe yatırım yapabilirisiniz. En güzeli dolar euro alıp 30-35 bandına kadar satmamak Gelecek yıl TR için çok iç açıcı değil ne yazık ki