• 19-11-2022, 21:56:12
    #1
    bargello
    avon
    dp
    eyfel
    loris
    david walker
    mad

    ve bilmediğim kullanmaktan memnun olduğunuz hangi parfüm var?
  • 19-11-2022, 21:58:13
    #2
    md_
    Üyeliği durduruldu
    tom ford
  • 19-11-2022, 21:58:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mad
  • 19-11-2022, 21:59:04
    #4
    parfüm markalarının esansını kullanıyorum.favori kokum bvulgari
  • 19-11-2022, 21:59:21
    #5
    Berberimin Tabiri ile Made in Ardahan kullanıyorum Hocam içeriklerini öğrenip yazarım açık parfüm ama çok güzel.
  • 19-11-2022, 22:04:16
    #6
    Play Console Alım ✅
    Tom ford kullanıyorum
  • 19-11-2022, 22:07:57
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bargello - Armani YOU
  • 19-11-2022, 22:19:50
    #8
    mavi
    en çok kokusunu beğendiğim markalar da Diesel ve Versace
  • 19-11-2022, 22:23:54
    #9
    Takip