• 19-11-2022, 15:33:28
    #1
    350 bin 400 bin tl arası araç bakıyorum arkadaşlar önerisi olan var mı? otomatik bakıyorum. Sizce beklemeli miyim fiyatlar düşer mi artar mı? 2010 passat b6 kasa ya da i30 elite paketleri düşünüyorum. Farklı fikirleriniz varsa öğrenmek isterim. Teşekkürler.
  • 19-11-2022, 15:34:55
    #2
    opel astra veya golf bakabilirsiniz. Birde alman arabasında şaşmayın bence...
  • 19-11-2022, 15:42:32
    #3
    Öyle bi param olsa tartışmasız transporter alırdım. Çocukluk aşkımmm 😑
  • 19-11-2022, 15:44:55
    #4
    Toyota Corolla bakın derim.
  • 19-11-2022, 15:50:12
    #5
    J kasa astra bakabilirsin
  • 19-11-2022, 16:08:16
    #6
    Golf 6 al 1.4 tsi 160 hp olandan uçtuğunu hissedeceksin
  • 19-11-2022, 16:39:44
    #7
    Astra j tavsiye ederim hocam en ful paketini alabilirsiniz 2016-2022 arası bindim
  • 19-11-2022, 16:48:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gold yada Toyota araçlarına bakmanızı öneririm. En azından sıkıntı yaratmıyorlar diğerleri gibi. Tabi eski haşat/hor kullanılmış araçlar dahil değildir.
  • 19-11-2022, 16:52:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    OPEL insignia