350 bin 400 bin tl arası araç bakıyorum arkadaşlar önerisi olan var mı? otomatik bakıyorum. Sizce beklemeli miyim fiyatlar düşer mi artar mı? 2010 passat b6 kasa ya da i30 elite paketleri düşünüyorum. Farklı fikirleriniz varsa öğrenmek isterim. Teşekkürler.