• 16-11-2022, 18:24:04
    #10
    Toplu script satmakta para hırsının bir parçası değil mi? Forumda minimum 4 ay maksimum 1 yıldır sattığı bir ürünü şu kadar ciro yaptırdı bu kadar referansı var diye başkasına devir edip sonucunda devir alan kişinin hiç satış yapamaması yada scriptte daha önce karşılaşılmamış hatalarla karşılaşılması sonucunda iki yönden de memnuniyetsizliğini dile getirme hakkı vardır.

    Olaya iki farklı yönden bakmak gerekir. Etki ve Tepki.
    Scriptin yapımcısının parayı kaldırdıktan sonra para etmeyeceği için ürünü para edecekmiş gibi birine devretmesi durumunu hiçe sayıyorsunuz. Bu platformda açık kaynak satışa sunulmuş bir tane projenin wareze düşmediği yada el altından satılmadığını düşünmek ahmaklık olur. Satış konularında şu kadar sattım bu kadar iyi şu kadar gelir elde ettim gibi cümleler kurulur ve hakkı devir edilecek diye söylenirse illaki o devri almak isteyecek insanlar olacaktır. Niye? Çünkü sistem eski sistem değil. Herkes bir şekilde para kazanmanın derdinde. Siz sanıyormusunuz ki her toplu satış konusu açan YAZILIMCI? 10 konu varsa 6sı yazılımın ne olduğunu bilmeyen EDİT yapmayı bilen adamlar. İşin içine birde tanınmış yada renkli kişilerin yorumu girince ürünler kalitesiz olsa dahi pumplanıp satış yapılıyor. Mevzu 10 ürün varsa 5inin çöp olmasıdır.

    Ne dedik? Bulunmaz hint kumaşı misali tanıtılan ürünü GİRİŞİMCİ olarak tabir edilen ( yatırım yapacak parası olan herkes ) kişilere peşkeş çekilmesi sonucunda açılan konular. Bu kadar şaşırmanıza gerek yok. 1 yıl öncesinde ne hissettiysem ne düşündüysem gerçekleşti.

    Para kazanma hırsıyla işi bilmeyenlerin bir iş modeli satın alıp sonrada şikayet ettiğini dile getiriyorsunuz. Peki para kazanma hırsıyla artık haftada sadece 1 adet satış yapar yada yapmaz ürünü binlerce TL'ye peşkeş çeken sözde bazı yazılımcılara neden laf söylemiyorsunuz onu anlamadım

    Ahlaki ticaret dediğiniz şey binlerce TL para kazandıktan sonra yada tadına vardıktan sonra satılmadığını satılmayacağını bile bile insanlara satış haklarını devir etmek değildir malesef.

    Bunlar kötü günler daha kötü günler yakındadır merak etmeyin. Artık 10 TL ye düşmüş olan kurumsal scriptleri yakında tanesi 1TL den satış konuları görmeye başlayacaksınız. El birliği ile sektörü öldürdükleri için teşekkür ederim. Sayenizde kaliteli müşteriler kazandık.
  • 16-11-2022, 18:33:08
    #11
    thealiyasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplu script satmakta para hırsının bir parçası değil mi? Forumda minimum 4 ay maksimum 1 yıldır sattığı bir ürünü şu kadar ciro yaptırdı bu kadar referansı var diye başkasına devir edip sonucunda devir alan kişinin hiç satış yapamaması yada scriptte daha önce karşılaşılmamış hatalarla karşılaşılması sonucunda iki yönden de memnuniyetsizliğini dile getirme hakkı vardır.

    Olaya iki farklı yönden bakmak gerekir. Etki ve Tepki.
    Scriptin yapımcısının parayı kaldırdıktan sonra para etmeyeceği için ürünü para edecekmiş gibi birine devretmesi durumunu hiçe sayıyorsunuz. Bu platformda açık kaynak satışa sunulmuş bir tane projenin wareze düşmediği yada el altından satılmadığını düşünmek ahmaklık olur. Satış konularında şu kadar sattım bu kadar iyi şu kadar gelir elde ettim gibi cümleler kurulur ve hakkı devir edilecek diye söylenirse illaki o devri almak isteyecek insanlar olacaktır. Niye? Çünkü sistem eski sistem değil. Herkes bir şekilde para kazanmanın derdinde. Siz sanıyormusunuz ki her toplu satış konusu açan YAZILIMCI? 10 konu varsa 6sı yazılımın ne olduğunu bilmeyen EDİT yapmayı bilen adamlar. İşin içine birde tanınmış yada renkli kişilerin yorumu girince ürünler kalitesiz olsa dahi pumplanıp satış yapılıyor. Mevzu 10 ürün varsa 5inin çöp olmasıdır.

    Ne dedik? Bulunmaz hint kumaşı misali tanıtılan ürünü GİRİŞİMCİ olarak tabir edilen ( yatırım yapacak parası olan herkes ) kişilere peşkeş çekilmesi sonucunda açılan konular. Bu kadar şaşırmanıza gerek yok. 1 yıl öncesinde ne hissettiysem ne düşündüysem gerçekleşti.

    Para kazanma hırsıyla işi bilmeyenlerin bir iş modeli satın alıp sonrada şikayet ettiğini dile getiriyorsunuz. Peki para kazanma hırsıyla artık haftada sadece 1 adet satış yapar yada yapmaz ürünü binlerce TL'ye peşkeş çeken sözde bazı yazılımcılara neden laf söylemiyorsunuz onu anlamadım

    Ahlaki ticaret dediğiniz şey binlerce TL para kazandıktan sonra yada tadına vardıktan sonra satılmadığını satılmayacağını bile bile insanlara satış haklarını devir etmek değildir malesef.

    Bunlar kötü günler daha kötü günler yakındadır merak etmeyin. Artık 10 TL ye düşmüş olan kurumsal scriptleri yakında tanesi 1TL den satış konuları görmeye başlayacaksınız. El birliği ile sektörü öldürdükleri için teşekkür ederim. Sayenizde kaliteli müşteriler kazandık.
    yani genel olarak haklısınız, para etmeyen yazılımları binli rakamlara satan biz “yazılımcılar” ama binlik yazılımları 10tlden satan “editçiler” de var
  • 16-11-2022, 18:33:26
    #12
    Bir çok kişi warezden html dosyaları indirip kurumsal scriptler yapıp 3 5 kod bilgisi ile satış yapıyor Eticaret sitesi satışı yapıyor kaç gündür düzelttiğim hatalar gidemediğim sorunları yazılım yapımcıları bile gidermemiş olanlarda var acıyorum adam bana tema yapımı için geliyor minumum 3 4 bin diyorum 150 200 yapan var diyor gidip yaptırabilirsin diyorum öyle birşey olduki kim temaları modülü vbenzeri Domain alıp o işe atılıyor destek bilgisi işlem bilgisi sıfır kimileri kurumsallık altında neler yapmıyor burda çok gördüm şu 3 haftadır adam konusunu allandırır pullandırır satar gel görki yarı yolda bırakır alanı dürüstlük bu işte olmuyormus kaç gündür bunu anladım napalım hayırlısı nediyelım
  • 16-11-2022, 18:37:10
    #13
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani genel olarak haklısınız, para etmeyen yazılımları binli rakamlara satan biz “yazılımcılar” ama binlik yazılımları 10tlden satan “editçiler” de var
    0 != 1000
    1000 != 10
  • 16-11-2022, 18:39:12
    #14
    thealiyasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 != 1000
    1000 != 10
    işi bilmeyen != 10
    işi bilen != 1000