• 15-11-2022, 21:27:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forumda yeniyim ve trade olayı çok sıkıntılı. Adam iş yapıyor 4 kere trade at dedim hala atmıyor ne yapmamızı bekliyorlarsa
  • 15-11-2022, 21:28:52
    #2
    Kimse atmak zorunda değil. Belki de sizin ısrarınıza inat atmamıştır
  • 15-11-2022, 21:29:39
    #3
    3 tuşa basmak zor geliyor hocam bazılarına, benim için de önemi vardı ama atmıyorlardı bende artık atın demiyorum.
    zaten yeterli tradem var
  • 15-11-2022, 21:29:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Capsair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse atmak zorunda değil. Belki de sizin ısrarınıza inat atmamıştır
    Israr etmedim atar mısınız dedim saatler geçti atmadı bende tekrar dile getirdim durumu illa at diye bişey olmadı
  • 15-11-2022, 21:30:33
    #5
    Capsair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse atmak zorunda değil. Belki de sizin ısrarınıza inat atmamıştır
    Atmak istemiyorum yazabilir hocam, sorun atıcam deyip atmaması veya görüp cevap vermemesi
  • 15-11-2022, 21:31:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atmak istemiyorum yazabilir hocam, sorun atıcam deyip atmaması veya görüp cevap vermemesi
    Aynen bu hocam hocam atmayacam üşeniyorum vs dese tamamım görüldü atılıyor
  • 15-11-2022, 21:31:31
    #7
    İş yapmadan önce sor ticaret puanı atıcak mısınız diye bir şey demezse iş yapma.
  • 15-11-2022, 21:31:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ticaret yapıp da trade atmadığım olmadı. Bu bir prensiptir. Asla şaşmaz.
    WHATSAPP
  • 15-11-2022, 21:33:37
    #9
    Gerçekten öyle bak. Geçen dolap hesabı sattım birisine.
    Birine ürün satmış ama adresimi değiştirmemişler karşı taraf iade yapmış ürün benim adresime geliyodu.

    Adamı aradım durumu anlattım kargoyu aradım benim değil dedim gerçek kişinin adresini vereyim diyd bu hesabı sattığım şahsı aradım adresini aldım bak hiç işim değilken onun için 2 gün uğraştım.

    Ben trade attım ve karşılık atmasını istedim hala dönüş yapacak güya