Konu
Trade Atmak Bu Kadar Zor Olmamalı
15-11-2022, 21:29:39
#3
adwerd0z1
3 tuşa basmak zor geliyor hocam bazılarına, benim için de önemi vardı ama atmıyorlardı bende artık atın demiyorum.
zaten yeterli tradem var