Bundan sonra kablosuz bir şey alırsam - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bundan sonra kablosuz bir şey alırsam
10
●
404
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bundan sonra kablosuz bir şey alırsam
1
2
14-11-2022, 21:11:09
#10
VBuMaSTeR
Ekran klavyesi kullan, bozulmaz akmaz kokmaz. Hem kablosuz da değil.
14-11-2022, 21:20:25
#11
sakalper
iyi yönünden bak 2 klavyen varken 5 tane klavyen olmuş üstad
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler