• 14-11-2022, 14:13:26
    #28
    Sizin en yakın sonucunuz: Liberalizm.
  • 14-11-2022, 14:16:20
    #29


    tabi ki liberalizm Türkiye'de maalesef mecliste dahi yokuz, iki eksenli saçma sapan bir düzen var. Biri yağmalıyor diğeri fabrika yapıcam diyor. Eşitlik %28 çıkmış. O bile fazla da neyse.
  • 14-11-2022, 14:49:17
    #30
    Gerektiğinde militarizm, ama bende sol popülist çıktım.

  • 14-11-2022, 14:54:06
    #31
    Sizin en yakın sonucunuz: Sol Popülizm.


  • 14-11-2022, 14:54:08
    #32
    Türk Milliyetçisiyim.
  • 14-11-2022, 14:54:11
    #33
    Ben baya bir yaşlanmışım.

    Fazla temkinli gittim.
    Güya. Merkezciymişim.
  • 14-11-2022, 16:03:55
    #34
  • 14-11-2022, 16:11:17
    #35
  • 14-11-2022, 17:27:48
    #36