tabi ki liberalizm Türkiye'de maalesef mecliste dahi yokuz, iki eksenli saçma sapan bir düzen var. Biri yağmalıyor diğeri fabrika yapıcam diyor. Eşitlik %28 çıkmış. O bile fazla da neyse.