• 13-11-2022, 18:10:37
    #10
    Üyenin ismi ne hocam bir söyleseydiniz keşke de biz de dikkat etseydik.
  • 13-11-2022, 18:12:29
    #11
    İfşa etsene hocam. Sen yandın başkaları da mı yansın?
    Böylelerini ifşa edeceksin ki herkes bilsin, görsün!
  • 13-11-2022, 18:12:35
    #12
    Nick verinde engel atiyim bize denk gelmesin. bir ton dert varken birde böyle *tlerle uğraşmayalim
  • 13-11-2022, 18:13:47
    #13
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık cidden bu hangi üye ?
    Mavibuyu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsmini verde bilelim kimmis ona gore davranalim bizde
    oguzhanss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nick sal da bilelim
    taplis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nick?
    Axbargo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsmini verirmisiniz
    merhaba, konuyu güncelledim
  • 13-11-2022, 18:14:19
    #14
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyenin ismi ne hocam bir söyleseydiniz keşke de biz de dikkat etseydik.
    zelzele58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İfşa etsene hocam. Sen yandın başkaları da mı yansın?
    Böylelerini ifşa edeceksin ki herkes bilsin, görsün!
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nick verinde engel atiyim bize denk gelmesin. bir ton dert varken birde böyle *tlerle uğraşmayalim
    Konuyu güncelledim hocam
  • 13-11-2022, 18:14:27
    #15
    Ayp ya.... Yazıklarr olsun ismini verin bizde repor edelim.
    • yusufengz
    yusufengz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-11-2022, 18:14:48
    #16
    bunun nickini paylaşmamak nedir.. sizin canınız yandı bari başkasının yanmasın paylaşın.
  • 13-11-2022, 18:15:24
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayp ya.... Yazıklarr olsun ismini verin bizde repor edelim.
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun nickini paylaşmamak nedir.. sizin canınız yandı bari başkasının yanmasın paylaşın.
    konuyu güncelledim hocam
  • 13-11-2022, 18:16:16
    #18
    emirwhister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ücretinizi göndermedi ise neden şikayetim var kısmından şikayet oluşturmuyorsunuz?
    zaten açıldı eleman banlı şuan ama kurumsal Plus vs tanınmış üye olabileceğinden açmak istedim konuyu