emirwhister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ücretinizi göndermedi ise neden şikayetim var kısmından şikayet oluşturmuyorsunuz?
zaten açıldı eleman banlı şuan ama kurumsal Plus vs tanınmış üye olabileceğinden açmak istedim konuyu