Siz geç dönüş yapmışsınız, o da sözünü yemiş. 1-1 eşitlikle sonuçlanmış bence.
senin tavrında pek hoş değil ürünü satmak istemiyorsa başka yerden alabilirsin
Bu onun avuntusu, adam çocuğu hastaneye götürürken bile aradı. Akşam geç gelsem alsam olurmu 11 gibi şeklinde. Olur dedi sonrasında, işim çıktı akşam evde olamayacağım dedi dün. Dün bu şekilde ürünü alamadık, bugun ise rehberden sildi fotoğrafı gitti. Bende bir sorayım dedim son durum nedir.
Ceset gibi ikinci kasa boş duruyor, parçaları darma duman. Amazondan alabilirdim pazartesi elimde olurdu.