Araç değer kaybı davası hakkında sorum var.
12
●376
- 11-11-2022, 11:38:04Ben %100 sucsuz oldugum bir kazada arkadasıma verdim davayı, %20 komisyon aldı. 12500 hasar vardı, sigortası bize 8500 verdi, şimdi dava açıp biraz daha almayı planlıyoruz. Nihayetinde aracımın değer kaybı 8bin tl olmadı. 2015 model 80bin km kazasız çiziksiz bir araçtı, şimdi parçası değişen kazalı ve boyalı bir araç. Eğer sigorta ödemezse ve topu kaza yapana atarsa kaza yapan öder.
- 11-11-2022, 11:42:53Detayını bilmiyorum ben de öyle okudum diye hatırlıyorum ancak benim aracım değer kaybetti sonuç olarak. Hasar kayıtlı değildi, artık hasar kayıtlı olacak.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2022, 14:09:37Valla hocam Ben bildigim kadariyla km kalkti ama Yas siniri Hala mevcut diye biliyorum isterseniz yine bir sigortaciniz Ile gorusunDemoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle