• 10-11-2022, 17:35:06
    #28
    Bence gerçek hocam %20 de güzel bir rakam ben ne gerekiyorsa yapardım.
  • 10-11-2022, 17:37:37
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İtibar etmeyin şu devirde kimse kimseye yardım etmiyor.
  • 10-11-2022, 17:51:23
    #30
    Vah vah hala bir umut hemde bu devirde
  • 10-11-2022, 17:56:05
    #31
    yasincelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba herkese hayırlı günler dilerim. Biz Ankara'da emlak işi ile uğraşıyoruz ve mail adresimize böyle bir mesaj geldi;

    Sizce bunun geçerliliği ve hukuki açıdan açıklaması ne olabilir?
    Çok şanslısın ya
    ulan bi bizim başımıza böyle mail kuşu konmadı...
  • 10-11-2022, 17:56:35
    #32
  • 10-11-2022, 19:38:12
    #33
    Keşke bu devirde herkes sizin gibi iyi kalpli olsa
  • 10-11-2022, 19:44:51
    #34
    iyisite.NET
    Normalde emlakçılar uyanık olur.
  • 10-11-2022, 20:23:51
    #35
    Bu maili atanın kadın akrabaları Bulgaristanda sizinle evlenmeyi bekliyordur.
  • 10-11-2022, 22:37:01
    #36
    benim mail kutum bu tarz maillerle dolu boş zamanım oldukça cevap atıp toştoş geçiyorum