Merhaba herkese hayırlı günler dilerim. Biz Ankara'da emlak işi ile uğraşıyoruz ve mail adresimize böyle bir mesaj geldi;
Sizce bunun geçerliliği ve hukuki açıdan açıklaması ne olabilir?
Çok şanslısın ya
ulan bi bizim başımıza böyle mail kuşu konmadı...