• 10-11-2022, 00:01:52
    #1
    Seni kaybedeli 84 yıl oluyor, Türk milleti bugün de yasta; rahat uyu Atam, arkandan gelenler izinde
    İzindeyiz Atam, hasretle minnetle anıyorum
  • 10-11-2022, 00:09:47
    #2
    Atam izindeyiz. Bu vatan bu millet sana borcunu hiçbir zaman ödeyemez. Saat 9 5 geçe 😒
  • 10-11-2022, 00:22:28
    #3
    Bir YİĞİT ölür, bin YİĞİT doğar... Doğum gününüz kutlu olsun.