• 23-03-2009, 23:57:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar,
    Bir şahıs şirketinde neleri gider olarak gösterebilirim? Ev kiralayıp, kaldığım evi ofisim ilan edip, muhasebeciye bunu ofis gideri olarak gösterebilir miyim?
  • 24-03-2009, 10:26:01
    #2
    Eğer evinde iş yapacaksan evini ofis olarak gösterebilirsin onun icinde elektrik,su,dogalgaz,telefon gösterebilirsin araban senin ustune varsa arabanıda gösterebilirsin her benzin mazot aldığında plakana yazdırırsın fişi muhasebeciye verirsin..
  • 24-03-2009, 13:17:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yemek giderlerini de( çok fazla abartmamak şartıyla ) gösterebilirsin
  • 24-03-2009, 14:18:44
    #4
    gentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Bir şahıs şirketinde neleri gider olarak gösterebilirim? Ev kiralayıp, kaldığım evi ofisim ilan edip, muhasebeciye bunu ofis gideri olarak gösterebilir miyim?
    dediklerinin hepsini yapabilirsin. muhasebecinde detaylı bilgi verir sana.
  • 24-03-2009, 17:00:58
    #5
    evinin bir odasını ofis olarak kullanıyorsan oranlama yöntemi ile kiranı elekirik su v gider gösterebilirsin..telefonu ve adsl i şirket üzerine gösterip komple gösterebilirsin..
  • 25-03-2009, 11:49:27
    #6
    Peki SSK yatırınca sağlık hizmetleri hemen başlıyor mu? Hemen hastahaneye gidip mesela ameliyat olabilir miyim?
  • 25-03-2009, 12:06:23
    #7
    gentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki SSK yatırınca sağlık hizmetleri hemen başlıyor mu? Hemen hastahaneye gidip mesela ameliyat olabilir miyim?
    İşyeri sahibi sen isen bağkurlu oluyorsun çalışanın var ise onu ssklı gösteriyorsun o da 120 gun ssk prim gun sayısı oldukdan sonra Sağlık karnesi cıkarıp muaneye olabiliyor..
  • 25-03-2009, 12:35:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İşyeri sahibi illaki bağkurlu olacak diye bir şart yok normal SSK'lıda olabiliyor.
  • 25-03-2009, 12:42:56
    #9
    Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşyeri sahibi illaki bağkurlu olacak diye bir şart yok normal SSK'lıda olabiliyor.
    Yine de 120 günü beklemem gerek sanırım :/