Selamlar,
Bir şahıs şirketinde neleri gider olarak gösterebilirim? Ev kiralayıp, kaldığım evi ofisim ilan edip, muhasebeciye bunu ofis gideri olarak gösterebilir miyim?
Şahıs şirketi - şirket giderleri
9
●17.282
- 23-03-2009, 23:57:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 24-03-2009, 10:26:01Eğer evinde iş yapacaksan evini ofis olarak gösterebilirsin onun icinde elektrik,su,dogalgaz,telefon gösterebilirsin araban senin ustune varsa arabanıda gösterebilirsin her benzin mazot aldığında plakana yazdırırsın fişi muhasebeciye verirsin..
- 24-03-2009, 14:18:44dediklerinin hepsini yapabilirsin. muhasebecinde detaylı bilgi verir sana.gentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2009, 11:49:27Peki SSK yatırınca sağlık hizmetleri hemen başlıyor mu? Hemen hastahaneye gidip mesela ameliyat olabilir miyim?
- 25-03-2009, 12:06:23İşyeri sahibi sen isen bağkurlu oluyorsun çalışanın var ise onu ssklı gösteriyorsun o da 120 gun ssk prim gun sayısı oldukdan sonra Sağlık karnesi cıkarıp muaneye olabiliyor..gentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2009, 12:42:56Yine de 120 günü beklemem gerek sanırım :/Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle