• 06-11-2022, 21:50:55
    #10
    Zamanı durdurabildiler mi orda
  • 06-11-2022, 21:52:28
    #11
    Hayırlı olsun. Hoşgeldiniz
  • 06-11-2022, 21:52:50
    #12
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, hayatınızda başarılar dilerim
    coinhub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Ay aradan sonra yeniden hoş geldin 🌹

    Tek soracağım soru ;

    Sağlık sıhat yerindemidir ?
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramıza hoş geldin ebubekir sıddık
    NOT: Gruptan sonra bunu demesem olamzdı
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 ay askerlik bittiğinde dahada devamı olsaydı piskolojim kesin bozulurdu askerlik bittiğinde bile herkese komutan diyordum emredersiniz diyordum alışmak zor oldu
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Thank you for your service.
    oguzdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o7 evine dön asker

    Umarım güzel deneyimlere nasip olmuştur hayırlısı olsun
    Sagolun hocalarım. Sağlığım yerinde çok şükür. Hayatımı, bakış açılarımı herseyimi etkileyen bir deneyim oldu bu ben illallah etmedim çok ama eden çoktu. 😄
  • 06-11-2022, 21:54:29
    #13
    Growth Manager
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Thank you for your service.
    ****** mi hocam bu
  • 06-11-2022, 21:58:41
    #14
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, güzel bir kebapçıya gidip kendinizi şımartın 😄
    Nurullaah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanı durdurabildiler mi orda
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Hoşgeldiniz
    Sagolun hocalarım.
  • 06-11-2022, 22:34:39
    #15
    ben asker çocuğuyum.ordu evide asker,askeri lojman nizamiyede nöbet tutan asker,askeri çay bahçesinde asker,kantinde asker olur. bendede ufaklık ve gençlik yıllarımda sivile çıktığım zaman esnafa '' asker abi '' demek dilime yapışmıştı ara sıra