Hayırlı olsun hocam, hayatınızda başarılar dilerim
6 Ay aradan sonra yeniden hoş geldin 🌹
Tek soracağım soru ;
Sağlık sıhat yerindemidir ?
Aramıza hoş geldin ebubekir sıddık

NOT: Gruptan sonra bunu demesem olamzdı
12 ay askerlik bittiğinde dahada devamı olsaydı piskolojim kesin bozulurdu askerlik bittiğinde bile herkese komutan diyordum emredersiniz diyordum alışmak zor oldu
Thank you for your service.
o7 evine dön asker
Umarım güzel deneyimlere nasip olmuştur hayırlısı olsun
Sagolun hocalarım. Sağlığım yerinde çok şükür. Hayatımı, bakış açılarımı herseyimi etkileyen bir deneyim oldu bu ben illallah etmedim çok ama eden çoktu. 😄