AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, hayatınızda başarılar dilerim
coinhub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 Ay aradan sonra yeniden hoş geldin 🌹

Tek soracağım soru ;

Sağlık sıhat yerindemidir ?
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aramıza hoş geldin ebubekir sıddık
NOT: Gruptan sonra bunu demesem olamzdı
obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 ay askerlik bittiğinde dahada devamı olsaydı piskolojim kesin bozulurdu askerlik bittiğinde bile herkese komutan diyordum emredersiniz diyordum alışmak zor oldu
Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Thank you for your service.
oguzdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o7 evine dön asker

Umarım güzel deneyimlere nasip olmuştur hayırlısı olsun
Sagolun hocalarım. Sağlığım yerinde çok şükür. Hayatımı, bakış açılarımı herseyimi etkileyen bir deneyim oldu bu ben illallah etmedim çok ama eden çoktu. 😄