• 06-11-2022, 20:27:39
    #10
    Ben Olurdum.
  • 06-11-2022, 20:32:10
    #11
    @eraygunes; gardaşıma yakışırdı
  • 06-11-2022, 20:33:40
    #12
    Aslında reel hayatta itrade uygulaması ise yarardi
  • 06-11-2022, 20:43:54
    #13
    Misafir;
    Abi olsaydı keşke neyimiz varsa en iyi şekilde yurt dışına pazarlardık.
    Yada yurt dışındaki tüm sitelere optimizasyon çalışması yapardık.
    Paypal kesin açılırdı zaten
  • 06-11-2022, 20:46:04
    #14
    Adalet bakanı @Yeniceri;
    İç işleri bakanı bilal bayar
    Dış işleri bakanı @bip
    Savunma bakanı @avukat
    C.başkanı coşkun çetin
    olarak hayallendirdim.
  • 06-11-2022, 21:05:31
    #15
    Beni Cumhurbaşkanı yapın da Trabzon'u, Rize'nin ilçesi yapayım.
  • 06-11-2022, 21:09:21
    #16
    En iyisi sanırım
    CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni Cumhurbaşkanı yapın da Trabzon'u, Rize'nin ilçesi yapayım.
  • 06-11-2022, 21:11:34
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coşkun Çetin; yakışırdı
    yanlış anlamayın ama coşkun bey ile bir yerde oturmadıysanız bir muhabbetiniz bir selamınız bile yok ise böyle bir düşünceye nasıl girdiniz çok boş bir yorum bence coşkun çetini ne kadar tanıyorsunuz ki?
  • 06-11-2022, 21:12:04
    #18
    Bizden cumhurbaşkanı değil sadece muhalefet olur hocam