Konu
R10'dan birisi cumhurbaşkanı olsaydı?
06-11-2022, 20:43:54
#13
farabi
Misafir;
Abi olsaydı keşke neyimiz varsa en iyi şekilde yurt dışına pazarlardık.
Yada yurt dışındaki tüm sitelere optimizasyon çalışması yapardık.
Paypal kesin açılırdı zaten