• 06-11-2022, 20:08:06
    #1
    Şimdi size 2 yıldır neden çalış(a)madığımı anlatmak istiyorum. Resmi olmasada gazi olduğum için çok ağır iş yapamıyorum.
    Kırıkkale çok küçük bir şehir o yüzden iş bulmak çok zor. Bulduğum işler ise şöyle; Üniversite bölgelerinde olan kafelerde saatlik eski asgari ücret ile 5₺ yeni asgari ücret ile 8₺.
    Yeni asgari ücret ile eğer 12 saat çalışırsanız günlük 96₺ yapıyor. Sadece 2 saati yola gidiyor. Diğer bir ise Akaryakıt Pompacılığı 24 saat çalışma 24 saat dinlenme şeklinde Asgari ücret+ssk yol ve yemek yok. Yasal saat 225 bunlar 360 saat çalıştırıyorlar aylık.
    Sırada fiyata bile gelemeden görüşmeden çekildiklerim var. Sırasıyla anlatayım. Simitçi diye bir yer var burada garson arıyorlar. Belirtilen telefon numarasını aradım işte işine özen gösteren esnek çalışma saatlerine uyan vs vs bir çok şart saydı.
    Doğal olarak bende bu şartları dinledikten sonra maaşımı sordum ve aldığım cevap çok gerçekçiydi. Biz seninle çalışamayız hemen telefonda maaş soruyorsun demek ki işe ihtiyacın yok deyip terseledi. Bende gereken cevabı verip kapattım.
    Diğer görüşmem bir benzinlik istasyonun market ilanı için oldu telefonda görüştük şartlar 24 saat çalışma 24 saat dinlenme şeklinde. Maaşı sorduğumda ise yine çok net bir cevap aldım biz maaşdan önce sizin çalışmanıza bakıp 7 gün deneceğiz memnun kalırsak öyle konuşacağız.
    Eğer kalmazsak emeğinizin karşılığı olarak 250₺ ödeyip teşekkür ederiz dediler. Bu benim için son radde oldu ve iş aramayı bıraktım. Şimdi sorum şu ben ne yapayım ? Bu şekilde köle gibi çalışıp hayatımı hiçmi edeyim yoksa açlıktan ve sefaletten ölene kadar direneyim mi ?
    • Geokomplo
    • Seperateways
    Geokomplo ve Seperateways bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 06-11-2022, 20:11:22
    #2
    Asgari ücreti lütuf sayıyorlar maalesef. AVM mağazalarında şansınızı denemenizi tavsiye ederim. Hem iş yükü çok ağır olmaz, hem de kurumsal firmalarda çalışma saatiniz düzgün olur. Bildiğim kadarıyla Podium AVM'de birçok mağaza var.
    • Uyumsuzlar
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-11-2022, 20:11:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu trader konusunu düzelt. biraz pozitif trade almaya çalış burda iş yap hocam.
  • 06-11-2022, 20:14:13
    #4
    TheOne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu trader konusunu düzelt. biraz pozitif trade almaya çalış burda iş yap hocam.
    Çok iyi olduğum bir iş olmamakla beraber wordpress siteleri kurabilirim. Wordpress tema ve script kurulumları yapabilirim. Bunu burada yapan benden daha yetenekli insanlar var. Sadece telefon faturamı ödemek için bile işe razıydım ancak olmadı.

    https://www.youtube.com/watch?v=TfdH9Octqw4

    Bu beni en iyi anlatan eserdir.
  • 06-11-2022, 20:14:43
    #5
    hocam ticaretiniz düzgün olursa mutlaka iş yaparsınız şahsi görüşüm...
  • 06-11-2022, 20:21:56
    #6
    ayoft.com
    Sadece R10'a odaklanırsanız daha fazlasını kazanırsınız buradan. "Vasıflı" olmaya bakın yeterli.
  • 06-11-2022, 20:48:56
    #7
    bende kirikkaledeyim harbiden dediğin gibi iş yok