• 05-11-2022, 21:39:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu kızım mia, miayı kısırlaştıracaktık benim taşınma olaylarım v.s olduğu sırada kızana gelmiş ve arkadaşımın scottish blue point kedisi ile çiftleşmişler. ben hamile olduğunda anladım bu olayı tabii ve çok geç oldu müdahale edebilmemiz için. 27 ekimde kızım doğurdu 3 yavru anneye 3 yavruda babaya çekti ücretsiz sahiplendiricem sütten kesildiklerinde Sokaktaki canlara mama bağışı yapan ailelere.









  • 05-11-2022, 21:59:33
    #2
    Masallah, yakinda bizinm oglanda ciftlescek hayirlisiyla 😁
  • 05-11-2022, 22:41:00
    #3
    yerim bunlara ben yerimmm 2 haftalık olunca yine resima tın. ara sıra atın. evde beslemeye izin olsa .anında alırım kedi eve ama yok
  • 05-11-2022, 22:51:33
    #4
    Çok tatlılar hocam , istanbuldaysanız sütten kesildiikten sonra 1 tane sahiplenebilirim.
  • 06-11-2022, 00:00:28
    #5
    Evde kedi olması kadar güzel birşey yok ya
  • 06-11-2022, 02:58:30
    #6
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kızım mia, miayı kısırlaştıracaktık benim taşınma olaylarım v.s olduğu sırada kızana gelmiş ve arkadaşımın scottish blue point kedisi ile çiftleşmişler. ben hamile olduğunda anladım bu olayı tabii ve çok geç oldu müdahale edebilmemiz için. 27 ekimde kızım doğurdu 3 yavru anneye 3 yavruda babaya çekti ücretsiz sahiplendiricem sütten kesildiklerinde Sokaktaki canlara mama bağışı yapan ailelere.










    Benimde bir kızım var adı Mia güzeller güzeli bende çiftleşsin istiyorum bebişlerini görsün sonra kısırlaştırmayı düşünüyorum bir kere o sevgiyi tatsın fikrim bu yönde ama tabi kısmet henüz 2 yaşında
  • 06-11-2022, 14:48:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Espanol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde bir kızım var adı Mia güzeller güzeli bende çiftleşsin istiyorum bebişlerini görsün sonra kısırlaştırmayı düşünüyorum bir kere o sevgiyi tatsın fikrim bu yönde ama tabi kısmet henüz 2 yaşında

    Torun baldan tatlı
  • 06-11-2022, 18:09:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Trustee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok tatlılar hocam , istanbuldaysanız sütten kesildiikten sonra 1 tane sahiplenebilirim.
    evet hocam istanbuldayız. şimdiden seçin kalmaz ona göre
  • 06-11-2022, 18:54:59
    #9
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam istanbuldayız. şimdiden seçin kalmaz ona göre
    Beyazlardan erkek varsa iyi olur hocam 👍🏻