ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kızım mia, miayı kısırlaştıracaktık benim taşınma olaylarım v.s olduğu sırada kızana gelmiş ve arkadaşımın scottish blue point kedisi ile çiftleşmişler. ben hamile olduğunda anladım bu olayı tabii ve çok geç oldu müdahale edebilmemiz için. 27 ekimde kızım doğurdu 3 yavru anneye 3 yavruda babaya çekti ücretsiz sahiplendiricem sütten kesildiklerinde Sokaktaki canlara mama bağışı yapan ailelere.










Benimde bir kızım var adı Mia güzeller güzeli bende çiftleşsin istiyorum bebişlerini görsün sonra kısırlaştırmayı düşünüyorum bir kere o sevgiyi tatsın fikrim bu yönde ama tabi kısmet henüz 2 yaşında