• 03-11-2022, 19:17:36
    #1
    Ayakkabınızı nerden alıyorsunuz? evet arkadaşlar ayakkabı bakayım dedim 1.5 2kdan aşağı ayakkabı yok nereden alıyorsunuz ve orjinal mi alıyorsunuz? merak ettim.
  • 03-11-2022, 19:20:45
    #2
    orjinal fakat çok da pahalı olmayan ayakkabı markaları tercih ediyoruz diyelim ya da indirim kovalıyoruz
  • 03-11-2022, 19:21:11
    #3
    Sen bana marka model numara bırak diyen abilerden alıyoruz
  • 03-11-2022, 19:22:34
    #4
    trendyol dan aldım 1 hafta önce puma fiyatı uygun sayılırdı
  • 03-11-2022, 19:25:31
    #5
    Takip
  • 03-11-2022, 19:26:43
    #6
    Genelde Amazon’un indirimlerini takip edip alıyorum. Numara büyük olduğu için mecburi orijinal tercih ediyorum. Hiç o dediğiniz rakamlara çıkmadım. 2 gün önce Adidas’ın beyaz bir ayakkabısını 600 TL’ye aldım. Ama indirim takip etmek önemli.
  • 03-11-2022, 19:27:32
    #7
    Son 1.5 senedir Pumadan alıyorum. Rahat ve iyi bir araştırmayla güzel ayakkabıları 600-1000TL arasından alabiliyorsunuz
  • 03-11-2022, 19:27:42
    #8
    Adidas -Nike -Puma
    Genelde Tercih ettigim Markalar
  • 03-11-2022, 19:28:00
    #9
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Amazon da şu günlerde adidas ve puma da bir çok ayakkabı indirime girmişti. Onlara göz atabilirsiniz.