buzmavisi26 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PARAYA KIYDIM VE 14 PRO'MU Aldım
62
●5.670
- 02-11-2022, 17:36:57Biraz sonra bu arkadaş hepimizi fe*öcü ilan edicek veya çıkarın cebinizdeki telefonları diyecekmiş gibi hissediyorum.
- 02-11-2022, 17:38:34Öyle bir insan değilim, içtenlikle sordum. Parasi vardır almıştır. Güle güle kullansin.onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2022, 17:39:30üstteki çentik yok olmuş. Sanırım en büyük özelliği bu (13 pro max'e göre)buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2022, 17:40:30Kriptopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederim sağolunGlobalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş işin esprisinde tabi ki öyle biri değilsinizdirbuzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene önce aldımPadre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2022, 17:42:416 yıl önce ikinci el yurtdışı 6s i aldığımda 1900 lira vermiştim. aynısını arkadaşım da söylemişti elindeki j7 ile. şimdi onun j7 telefonunu arabanın altına takoz olarak kullanıyor, bense 6 senedir 6s i kullanıyorum. evet zamanda ışınlıyor minimum 5 yıl kullanıyorsun.buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
Bende niyetliyim ama önce şu m1 pro yu çekelim elimizin altına