• 01-11-2022, 17:38:44
    #1
    Selamlar ,

    Fritöz almayı planlıyorum , açıkçası hanımın talebiyle değil ben bir kaç yerde görünce sanki mantıklı bir fikir gibi görüyorum . Yağ kullanımı fazlasıyla azalıyor hem sağlık açısından hem pişme konusunda mantıklı bir fikir olarak düşünüyorum.

    Sizce mantıklı mı , kullanıcı yorumlarını merak ediyorum .Balık ya da Tavuk gibi pişirmelerde tadı / kıvamını güzel ayarlıyor mu ?
  • 01-11-2022, 17:39:30
    #2
    philips airfrier xxl al ve arkana yaslan 😂
  • 01-11-2022, 17:39:59
    #3
    hocam tefal filan almayın herkes satıyor ben araştırdım çok iyi yapmıyor muş ama şuan philips yeni çıkanları araştırabilirsiniz..
    tefalı letgoda bakın satan satana
  • 01-11-2022, 17:40:19
    #4
    xiaomi marka öneriyorlar çok az elektirik yakıyormuş çoğunluk bu yönde

    bana kalırsa en güzeli thermomix
  • 01-11-2022, 17:45:45
    #5
    Bu nasıl bir fiyat dalgalanmasıdır böyle

  • 01-11-2022, 17:46:27
    #6
    Amazonda cosori marka var 3100 TL xl model deli gibi satıyorlar her alan çok memnun 1 tanede ben aldım yeni evim icin
  • 01-11-2022, 17:51:01
    #7
    Xiaomi kullanıyoruz, bir kaç damla yağ ile harikalar yaratıyor Sağlık ve yağ tasarrufu olarak kesinlikle alınması lazım fiyat/performans.
  • 01-11-2022, 17:53:06
    #8
    https://www.n11.com/urun/hutt-air-fr...gn=cimri_genel

    bende bunu aldım xaomi ile aynı özellikte fiyatıda uygun gerek yok iki katı verip aynı özellikte almaya kabı büyük olsun istiyosanız cosori xl olablir
  • 01-11-2022, 18:01:16
    #9
    bizim hanımda istiyor philps onu herkes tavsiye etmiş