https://www.amazon.com.tr/Bonsenkitc...Q%3D%3D&sr=8-5
Bunu aldım bende yeni şuanlık sıkıntımız yok.
Fritöz Kullanan ve Tavsiyesi Olan var mı ?
22
●774
- 02-11-2022, 10:12:03Üyeliği durdurulduKendim için Kumtel almıştım, baya iş görüyor ancak ufak.
Ablama https://www.amazon.com.tr/gp/product...?ie=UTF8&psc=1 bunu aldık. Çok çok iyi ve oldukça geniş. Fiyat da gayet iyi bu piyasada - 02-11-2022, 17:01:20philips xxl modelini alacaktım fiyatı aşırı yükseldiği için almadım ,pişmanım.
alıp da pişman olanlar var, iyi araştırmak ve beklentiyi çok yüksek tutmamak gerek. - 02-11-2022, 17:23:32bende geçen aya kadar turbo fırının aynısı bu diye diretirken hanım baskın geldi ve almak durumunda kaldım. pahalıya kaçmadım kumtelin bime getirdiği 1500 lüğünden aldım. mantık olarak turbo fırın ama sepet yapısı gereğı üflenen sıcak hava altlı üstlü temas ettiğinden turbo fırından daha iyi pişiriyor ayrıca hazne bir turbo fırına göre küçük olduğundan turbo fırın ısınana kadar köfte vs. pişmiş oluyor. çocuklar patates kızartmasını çok sevdiklerinden verdiğim bin beşyüzü gözüm görmüyor şuanda

kumtele gelince "keşke filipis alsaydım, vay şayominin şu özelliği daha iyimiş" diye hiç düşünmedim asli görevi patates, köfte, tavuk kızartmak ise onu yerine getiriyor bana da yetiyor.
