Selamlar ,
Fritöz almayı planlıyorum , açıkçası hanımın talebiyle değil ben bir kaç yerde görünce sanki mantıklı bir fikir gibi görüyorum . Yağ kullanımı fazlasıyla azalıyor hem sağlık açısından hem pişme konusunda mantıklı bir fikir olarak düşünüyorum.
Sizce mantıklı mı , kullanıcı yorumlarını merak ediyorum .Balık ya da Tavuk gibi pişirmelerde tadı / kıvamını güzel ayarlıyor mu ?
Fritöz Kullanan ve Tavsiyesi Olan var mı ?
22
●774
- 01-11-2022, 17:38:44
- 01-11-2022, 17:46:27Amazonda cosori marka var 3100 TL xl model deli gibi satıyorlar her alan çok memnun 1 tanede ben aldım yeni evim icin
- 01-11-2022, 17:53:06https://www.n11.com/urun/hutt-air-fr...gn=cimri_genel
bende bunu aldım xaomi ile aynı özellikte fiyatıda uygun gerek yok iki katı verip aynı özellikte almaya kabı büyük olsun istiyosanız cosori xl olablir

