pandemiden beri evde kendim kesiyorum ama eski berberimin onunden her gecisimde once selam almadilar sonra ters ters bakmaya başladılar. birisi yaz tatili donusu yolda gordu konuştu bunun uzerine yine selam vermeye basladim gecerken dukkan onunden birisi yine surat yapıyor. saniyorlar ki baska berberegidiyorum . bu günlerde gidip bi tras olasim var ama korkuyorum açıkçası
20 sene önce bende berberime rest çekmiştim gitmedim. arkamızdan dedikodu yaptı diye

3-5 arkadaş gidiyorduk.sonra zaten kapadı başkasına verdi.sonra tekrar açtı.sonra tekrar verdi.açtı verdi.şimdi ne halde bilmiyorum .iş yapmıyordu zaten fazla