eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saçlar seyrelmeye başlayınca 10 yıldır berbere gitmiyorum.evde kendim kesiyorum
pandemiden beri evde kendim kesiyorum ama eski berberimin onunden her gecisimde once selam almadilar sonra ters ters bakmaya başladılar. birisi yaz tatili donusu yolda gordu konuştu bunun uzerine yine selam vermeye basladim gecerken dukkan onunden birisi yine surat yapıyor. saniyorlar ki baska berberegidiyorum . bu günlerde gidip bi tras olasim var ama korkuyorum açıkçası