• 30-10-2022, 22:56:42
    #1
    16 yaşındayım, telefon aksesuar iÅŸine ufaktan girmiÅŸ bulunuyorum ve gerçekten bazı aksesuarlar görüyorum geliÅŸleri o kadar ucuz ki arkadaÅŸlarÂ… Bütün hayalleri bırakıp telefoncu dükkanı açasım geldi 😃
  • 30-10-2022, 22:57:48
    #2
    Onu satacak reklam lazım Yapabilirsen kralı yok
  • 30-10-2022, 23:00:36
    #3
    Aksesuar işin cilasıdır.Telefon tamirinde iyi para var.Çoğu yerde dürüst esnaf bile bulamıyoruz.
    İşini iyi ve dürüst yaparsan alır yürürsün...
  • 30-10-2022, 23:04:04
    #4
    Hocam gerçekten hevesliysen bu işe maddiyat da varsa aç şehrinde bir dükkan herkesin müşterisi rızkı ayrıdır çeşit çeşit bol bol kılıftan girersin telfon tamirinden cıkarsın yapılmayacak şeyler degıl
  • 30-10-2022, 23:06:39
    #5
    Valla benim de çiğ köfteciye gittiğimde ve bol acılı dürüm yerken, çiğ köfteci açasım geliyor. Lavaboya gidince vazgeçiyorum

    Demem o ki her sektörün iyi, kötü ve zor yanları vardır. Önce kötü ve zor yanlarını öğrenirseniz, adım atmanız daha kolay olacaktır.
  • 30-10-2022, 23:15:23
    #6
    Aç ozaman
  • 30-10-2022, 23:18:10
    #7
    aksesuara gir ama tamire girme yoksa kazandığın parayı ruh ve sinir hastalıklarına yatırırsın aşırı stresli iş aksesuar işi kolay çalıştığım yere kırılmaz cam 1 tlye gelirdi 10 tlye satarlardı kılıflarda 3 4 tlye gelirdi
  • 30-10-2022, 23:32:18
    #8
    brom kendine güveniyorsan kimseyi dinleme
  • 31-10-2022, 00:20:59
    #9
    Bence tamir işine gir. Deli gibi para var ve bence %80 karı vardır.