Telefoncu açasım geldi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Telefoncu açasım geldi
9
●
652
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Telefoncu açasım geldi
1
2
31-10-2022, 00:36:35
#10
fatihbaz
bizim milletin bi huyu vardır,kendi yapmadıgı her iş çok kolaydır/para basar
bu işin içinde olan birilerinden,olumlu/olumsuz yönlerini iyice ögrenmek gerek.hiç bi işe araştırmadan girmemek gerek...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler