Merhaba,
21:00’da özellikle Fenerbahçemizin yoğun katılımıyla gerçekleşecek Fener Alayı’na katılan var mı?

Bağdat Caddesi gün boyu aktifti zaten, akşam da katılacaklar varsa görüşürüz

edit: Gold üyeliğim bitmiş, yıl başı indirimi bekliyoruz